Login de en

How does your brand taste?

Gallery tool VAL|LERY measures taste experience

Do you know what your brand tastes like? Most interviewees find it difficult to put associations and images from their minds into words. In collaboration with Prof. Ulrich Enneking and students of the University of Applied Sciences in Osnabrück, Andreas Jütting and Michael Koch of Produkt + Markt conducted a study on the tasting experience for two cola beverages. Our effective picture gallery tool VAL|LERY played an essential role in conquering verbal barriers and finding inspiring answers. Research + Results reports in detail.

a-brand-tasting.pdf
Dateigröße: 403.08 kb
INDICE 6 Login
© 2001-2021 – Internetagentur – Wrocklage Werbewerkstatt
Ihre Cookie & Datenschutz-EinstellungenDiese Seite nutzt Website Tracking-Technologien von Dritten, um ihre Dienste anzubieten und stetig zu verbessern.
Ich bin damit einverstanden und kann meine Einwilligung unter Datenschutz jederzeit mit Wirkung für die Zukunft widerrufen oder ändern.
Mehr...